2011. augusztus 7., vasárnap

Szerszámos táskában sokminden vegyesen csomag - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó sorba kerültek a következő cuccaim!
Az eladó cuccok mind sajátok, legtöbbje új, vagy csak alig használt, kipróbált.
Mind megvettem, mert azt hittem szükségem van rá, aztán sosem használtam őket, vagy időközben szükségtelenné vált, azóta csak fogják nálam a helyet és pénzre is szükségem lenne.
A csomag egyben eladó, esetleg ha a kérdezők között össze gyűlnek az igények, kinek mi kell és a nagy részét külön-külön is megvennék, talán akkor szétszedem.
A csomagban szereplő tárgyak mögötti ár a mai árának piaci értéke feltüntetve, természetesen mindenből csak átlag árat vettem és csak jelzés értékű. (Nem vitázom senkivel, legtőbb árat árgéppből néztem ki)
No akkor nézzük mi van a csomagban:
- ZyXEL wi-fi  802. 11g routher    7500ft
- Hozzá való ZyXEL wireless Usb stick   11Mb/s   3500ft
(Komplett wi-fi cucc cd-vel hálókábellel adapterrel)
-Telefon töltők adatkábel   1000ft
-fényerőszabájzós villanykapcsoló obiban vett sosem használt  3000ft
- desgn villanykapcsoló fekete piros új   1000ft
-konnektor aljzat es 1db új 800ft
-konnektor dupla 1db dupla (használt) 1500ft
-futókerék háziállatnak fém teljesen új. (mire hazaértem vele a kis hörcsi távozott az örök vadászmezőkreL ) 1000ft
-Kerékpár hátsó lámpa, helyzetjelző, féklámpa, index, duda egy kütyüben   1500ft
-Tasco távcső karcmentesállapotban , tokjával, törlőkendőjével, teljesen új 10x25   100m 1000m nagyítás  3000ft
-Lux márkájú forrasztó páka 2x használt 60W 460C  3000ft
-Nagyon retró nem merev gitártok! Rockerek de örülnének neki! : D  3000ft
Mindez egy Stanley Fatmax szerszámos táskában amit sosem használtam, teljesen ús sérülésmentes szerszámos ládában amit manapság 13. 000 ért dobálnak a boltokban.
Tehát az egész csomag összértéke kb 42. 800 ft
Mindez akár a töredékéért a tiéd lehet! Amire nincsen a csomagból szükséged akár vissza is rakhatod vaterára.
Nem árulok zsákbamacskát, működik nem működik nem tudok róla semmit szöveggel. Itt  minden működik alig hasznát, sőt sok új még sosem használt jó állapotú cuccok.
Amennyiben valaki egyben elviszi megegyezés szerinti áron állom a postát.
Minden kérdésre válaszolok, amennyiben az nem     „ miért írtál a fatmax láda mellé 13. 000et amikor én 12500-ért is találtam neten”     jellgű. mindenhova átlagárat írtam irányárat, a postán most sokat lehet spórolni mintha külön venné meg az ember és mindenki annyiért licitáljon, vagy tegyen ajánlatot amennyit neki megér a pack!!
Jó licitálást!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-08-07 20:30
. Szerszámos táskában sokminden vegyesen csomag - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos